alanya!

snart bär det av! om ca 3 timmar ska vi sätta oss i bilen och fara till arlanda. lydia kom till mig med 10kg för mycket packning så det var bara för henne att packa om medans jag ligger och svajar över gränsen. vi får hoppas att arlanda gubbarna är schysta män.
hela dagen har jag, mor och kjell forit runt i hela stockholm för att hitta rätt skor, rätt solkräm och allt sånt där men nu tror jag äntligen att jag är klar med packning och har allting.
det ska bli så underbart skönt att komma bort med mina bästa av systrar. och nu får jag också ÄNTLIGEN skriva brev, jag som älskar det. har ju aldrig fått göra det förut eftersom jag aldrig är utomlands men nu jävlar! så om någon vill ha något fint skrivet hem så är det bara att skicka sms till mig med adress så sätter jag mig ner och får skrivkramp.

arvika var underbart!!! det gjorde hela min sommar hittills med tanke på att jag bara pillat i naveln. jag ska skriva om det någon dag här så ska jag berätta allt men det får bli efter alanya.

puss och kram på er mina älsklingar, ni får hadet bäst!!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)