tisdag.

nu har jag spelat tillräckligt mycket harpan för att ta mig tid att skriva ett inlägg, jag är så jävla busy alltså. sen suger jag på det också så jag vet inte ens varför jag är så jävla besatt.
min kära lille kattunge satt också framför datorn och jagade musen, det låter ganska logiskt men det är det inte.. ljuset steg honom tillslut åt huvet och han somnade på skrivbordet, gulle.
det har väl varit en sådär trött dag idag igen.. gick på psykologin och kollade på en film när de exprimenterade om apor. hur de beter sig utan en moder osv. jag är faktiskt ruggit emot "nu ska vi terra djuren" fast jag tänker inte på det annars än när jag ser sådanna filmer.
jag måste också tillägga att jag hatar en viss "åååååååååh va söööet!!!" tjej i min klass. okej hatar var väl att ta i men jag tycker mindre om henne. hon skulle säkert tycka att en såndär lurvig penna man hade i fyran var söt om den var rosa och lite glitter i. jag ser iallafall inget facinerande i ökenräven vilket hon gör..



sedan skippade vi engelskan halva klassen eftersom vi glömt läxförhöret.. det var säkerligen inte bra men vad gör man inte för ett mvg? ni som inte har fröjdis förstod nog inte det där.. men vi kommer alltså få göra provet nästa gång och klara det :) ibland är det bra med fröjdis men oftast inte..
men som sagt har dagen varit seg och jag har typ gjort nada.. men lydias systemkamera som bestämde sig för att stiga fram hade massa vackra bilder från didriks fest som var beste på länge. det var mycket skoj att se!



och så missade man gossip girls det var ju mindre kul..

Kommentarer
Postat av: Linda

gossip girl va inte så jätte bra som man trodde

2008-01-29 @ 21:09:47
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: nadia.

vilken tur då! då gör det alltså inget om man väntar på reprisen :)

2008-01-29 @ 21:13:44
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: natt

gräslig bild på mig där, tack jag älskar dig.

2008-01-30 @ 00:05:47
Postat av: nadia.

gräslig kan jag inte hålla med om! men vi har jävligt skojskoj. och bilden är härlig ärlig. och jag älskar dig med min sköna böna!

2008-01-30 @ 00:25:30
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)