kränkt och förnedrad.

just nu är jag ruggigt förbannad men också ledsen! inte nog med att matte cp b går åt helvete utan man får inte va ifred från stockholm äckliga snorungar!
jag och c/o står och väntar på tunnelbanan i kärrtorp och då kommer två små killar in i 'väntummet' och frågar efter mitt nummer och jag svarar trevligt 'nej jag är inte intresserad'. men det var inte riktigt det svar pojkarna ville ha utan efter att de tjatat ett tag sträcker den ene ut handen och tar tag i min rumpa. jag vänder mig om och säger åt honom att gå därifrån och försöker förklara för honom att han inte har någon rätt att göra så mot mig. ni kanske aldrig har försökt prata med en pojke i 11 års åldern förr men då kan jag tala om för er att det är omöjligt. efter att han skrikit ett tag att det inte är min mark och att jag inte kan skicka honom där ifrån börjar han härma det jag säger fast i ett nana-ljud ni vet sådär småsyskon brukar göra. jag bestämmer mig för att strunta i honom och vänder mig om igen då den andra killen får för sig att göra samma sak och stäcker även han ut handen men med ett fastare grepp den här gången. jag vände mig om fly förbannad och skriker åt honom, samtidigt som han springer åt en annan riktining att han kan dra åt helvete och går sedan därifrån. tjejerna stannade kvar och killarna började spotta på dom istället och även de tar mitt initiativ och går därifrån. sedan går vi allihop tillbaka för att inte missa tunnelbanan. men vi blev inte av med dom för de.. utan de sätter sig bredvid oss och börjar ställa en massa frågor om vart vi bor och hur gamla vi är och när jag inte svarar börjar de vifta häftigt med armarna i ansiktet på mig och jag hade en så stor lust att ställa mig upp och kasta honom ut genom fönstret men modet fanns väl inte, så jag höll mig lugn. sedan sätter de sig ner och frågar om jag är rasist? som om det hade varit lungt om det hade varit en svensk kille som grabbat min röv så jag svarar 'jag har bara inte respekt för sånna som tar tjejer på rumpan' då börjar det tjata om att det inte heter rumpa utan det heter gött, skinkor, stjärt. det slutar iallafall med att de kallar mig hora ett antal gånger för att sedan spotta en gång till och gå av tunnelbanan.
Fyfan för äckliga barn som inte har något vett i huvet överhuvud taget. och vad är det för jävla föräldrar som inte uppfostrar sina barn!? jag fattar inte riktigt hur man tänker när man tar en främling på röven. en klapp på käften är vad de behöver!!

image16

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud :s så kan man ju inte bete sig

2008-01-30 @ 15:26:06
URL: http://www.wildamatilda.blogg.se
Postat av: Zephora

Fy fan.!

2008-01-30 @ 15:30:16
Postat av: nadia.

nej det var inte kul..

2008-01-30 @ 15:40:21
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: Hanna

Vilka idioter det finns....

2008-01-30 @ 16:13:27
URL: http://www.vardagsmammans.blogg.se
Postat av: nadia.

haha herregud va folk hittar min blogg.. är jag länkad någonstans eller är det senaste inlägget som gäller?

2008-01-30 @ 16:33:56
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: jessica

fyfan. en klapp!? dom ska ha en rejäl jävla smäll. äckliga barn. som den där muppen som säkert också var 11 (och säkert samma äckliga unge) som satt på tuben och vägrade stänga av sin sån där tinitus beeeeeeeeep på mobilen. jag ville mörda honom. långsamt.

2008-01-30 @ 17:40:13
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: nadia.

jag blev väldigt förvirrad av att det stod jessica och inte jebi haha. trodde det var min syster tills jag såg adressen.

2008-01-30 @ 18:43:02
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: Luder

Idiot ungar! Om det där skulle hända när jag var med skulle jag nog bli sådär läskigt sur som mor min säger att jag kan bli! :P

2008-01-30 @ 19:22:09
Postat av: nadia.

haha ja någon gång måste jag få se ludde!! kan du inte gå ut och göra något galet och bli sådär läskigt arg!

2008-01-30 @ 19:23:57
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: Luder

Nån gång så kommer det nog! :P som vadå? åka snowboard och ramla och bryta benet med flit!? :P

2008-01-30 @ 19:55:08
Postat av: jebi

ja fan varför står det jessica? någon filur har varit framme! och samtidigt har jag blivit bestulen på mitt riktigt namn! men det gillar jag. mycket

2008-01-30 @ 19:56:03
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: nadia.

ludde: men va? det blir man inte arg av det gör bara ont. och sluta skriv luder som namn. skit fult!

jeb: haha ja undra sa flundra!

2008-01-30 @ 20:01:55
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: jon

oh herre :O fy satan vad det skulle koka alltså! det bästa jag gjort var i fjällen då också två små jävla skitpojkar i 12årsåldern höll på med mig och jessica och jag tillslut springer ut från resturangen till honom o slänger ner honom i snön så han ligger mellan mina ben och står o skriker på honom. så rädd han blev och så skönt det var, säger bara att GO för barnmisshandel!!!

2008-02-02 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)