jag byter ut mig själv mot barnet!

idag är jag en schleten hest! igår kom jag hem från en fyra dagarns lång skid resa tillsammans med circus 200 ungdomar. det var sådär grymmans kul och jag vill tillbaka även fast ögonlocken är tunga, benen lyder inte och hjärnan är ur funktion. mycket party var det, men också mycket slagsmål, sex och spyor, de tre s:en. men beste var nog när donken hoppade i snön efter att han bastat och skar upp röven haha!
nu är min pojk på väg hit så vi kan se klart filmen vi påbörjade igår men eftersom jag var trött efter resan hem somande jag.. honom har jag saknat eftersom någon liten rumpnisse gått hem till honom och snott hans snowboard kläder och använt i järvsöbacken. lite freaky var det! jag trodde han gjorde en typisk ludde grej och överraskade mig faktiskt, haha.
jag hade också tänk och ringa mitt jobb och ge dom slaps i luren då de har skattat min lön fast de inte en ska göra det!! 1200 gick jag miste om. det suger fan stake. jag kunde ju faktiskt lagt undan ännu mer till resan i sommar annars och inte behövt jobba arslet av mig något mer! speciellt när jag verkligen avskyr mitt jobb.

hittade en sådan mysig bild från skolavslutningen i sommras på tal om att må dåligt dagen efter.

image9
jag och beste kristoffer björk

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: jon

banne mig, bilden var himmelsk och fin! hjärterumsig alltså.
men att joie skar upp röven?! hahah. varför missade jag detta!

2008-02-02 @ 17:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)