god kväll sweden, eller kb snarare!

alldeles nyss gick små kusinerna och jag är helt utmattad! julia är för liten för att leka så hon låg bara och sov hela kvällen men liam, ojojojojojojoj är han hög på socker? man skulle kunna tro det för killen är liten men snabb i fingrarna. han bad ärligt talat om att få se tzatziki samtidigt som harry potter. jag undrar lite om morbror magnus sover om nätterna!

igår var vi ju alla hos didrik och festa i hans nya plaza och cronja var hemma från thailand, wonderful feeling! det var grymans kul iallafall tycker jag. man kan inte säga så mycket mer om pojkarna mer än att de är bäst på fest och helt enkelt underbara. men stämningen drogs snabbt ner när någon liten klåfingrig jävel snodde lytts systemkamera. så det var bara att leta, leta, leta but was no were to be found! så jävla sämst att människor är dumma i huvet faktiskt. men lycka till lydia jag hoppas inte judith bussar hunden på dig!.

och jag tycker mest synd om ludvig min pojke. jag har lovat bort en vecka i sommar till pojken då han vill skjuta sin mor eftersom han inte får följa med på resan med kompisarna. även fast han fyller 18 typ tre veckor senare. men bygga turkiet här hemma ska jag göra och bröderna kozmas är inräknade, det blir mer äkta då! jag tänkte iallafall tillägna en låt åt dig så du blir lite glader.
kate walsh - your song

imorgon har jag mitt tredje omprov i natur så wish me luck. jag är inte så säker på att jag kan det för säker har jag varit varje gång jag gått dit men genast vänt klacken så fort jag lagt blicken på pappret. så jag ska nog läsa igenom allt en gång till så jag blir riktigt säker!
puss och godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: cronja

YEY uppdatering! :)

2008-01-14 @ 09:59:03
Postat av: nattt

Nej är det sant?! Shett tänk om det där blir mitt öde också. Stackars.

2008-01-14 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)