torsdag.

jag har precis tittat klart på gay galan på tv 4, jag hoppas ingen missade det för jag tyckte det var helmys. speciellt att måns z blev sjukt glad för sina priser haha. massa uppträdanden och roliga människor tex. som en packad terese från drömhus!
idag efter att min och natts matteakut lärare höll på att svimma för att vi fatta noll åkte jag in till stan för att köpa en födelsedagspresent till mami som fyller 43 imorgon. där träffade jag min pojk som jag hittade ett par mycket fina skor till. det var ett par grå tygskor som jag tyckte han kunde köpa istället för att ha klumpe och dumpe skateboard skor, men nej pojken var pank, what a pitty! istället köpte jag mig ett par bebisar som var mycket fina.



imorgon blire jag och systeryster i studion, som jag ska fota dåra! jag undrar hur det går, det kanske blir catfight eftersom vi är ett sådant syskonpar. hon vill gärna bestäma själv fast det faktiskt är min uppgift och mina bilder? men det blir säkert fint ändå får väl kanske tejpa munnen på flickan och klona bort det sen hihi.
på kvällen blir det att fira vår käre sofie som fyllde 18 för två veckor sen men som vi inte firade eftersom vi var i järvsö en del av oss. det ska vara black and white tema där man tydligen ska vara bådeoch men jag ska vara lite rebelisk och vara vit! tänkte på att många kommer ju inte vara det eftersom stora grejen är svart så kan man stå ut lite liksom. men så flickorna inte blir ledsna ska jag ha en svart detalj.. ett halsband kanske? vi får se vad det blir.
fick lite bilder från min käre vän niki från nian, hihi.



Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louice

eh ja.. vad fint.. haha men emmeli och jag var ju lika långa! vafan hände..

2008-02-08 @ 11:00:25
URL: http://louicewalsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)