söndag.

god morgon får man väl säga jag sitter ju faktiskt fortfarande i min pj. jag hade tänkt vara hemma och plugga hela dagen så jag såg ingen anledning att byta om. mina planer gick dock inte som jag tänkt mig för 'mitt stora feta grekiska bröllop' gick på tv och den är ju faktiskt riktigt bra.
det blev inte så mycket fest igår utan vi drog oss hem till marine istället och efter lite krångel med dvd:n som inte funkade och en annan som åt upp skivan så sprang jag över till mig och hämtade min så vi kunde tittade på darling. sånt kommer det inte bli av när marine flyttar och det tycker jag suger, jag trivs med att ha en utav mina bästa vänner som granne, nära och bra när man behöver kärlek. filmen handlar iallafall om ett stureplansliv och jag tyckte det var riktigt lustigt att de flesta i filmen var stela och tråkiga även fast stureplansborna kanske inte är så uppfattas det väl iallafall så. bob och nattis var där också och det var skoj eftersom de inte går i samma skola som oss andra kb:are så man träffar de ju inte speciellt ofta. men chillkvällen var skön och man behöver en sån ibland med sina kära.

just nu sitter jag här med glasögonen på nästippen och pluggar till min tenta på tisdag och lyssnar på lykke li-dance dance dance, den är mys mys mys. ideologier, liberalism etc är det som gäller i dagens pluggande. jag är inte så haj på det där med politik och ordningen och allt även fast jag kan finna det väldigt intressant. men vi får se hur det går. har fått en väldiga massa filmtips idag också som står högst upp på listan vid nästa film tillfälle.
måste passa på att gratta min älskade toffer på 18 årsdagen, nu räknas du som man!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: marresarre

jamen då får vi ju hänga här så mycket som möjligt innan vi säljer skiten ^^ för massor av filmkvällen får plats innan dess! :D

2008-02-04 @ 13:49:42
Postat av: nadia.

yeey

2008-02-04 @ 18:23:41
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)