söndaaaaaag.

det har varit en sån där vilohelg den här veckan. jag har inte haft varken ork eller lust att klä upp mig och stå på någon fest någonstans och hålla mig vaken, social och skoj. så det har för det mesta blivit film.

fredag: film hos johan. we own the night, gangster film med Joaquin Phoenix och hunken själv som hans broder Mark Wahlberg! mark samt deras papi är poliser medans joaquin äger en nattklubb i new york. ryska knark-maffian vill döda poliser så de inte kommer in deras väg men joaquin är så klart filmen superhero! mycket bra tyckte jag att den var iallafall.
lördag: in to the wild, en film om en grabb som lämnar sitt rikemans liv och lever som vandrare. hans mål är alaska men han råkar ut för massa äventyr och människor på vägen. jätte mysig och jätte bra! verkligen ingen film man får missa.
Dodgeball, en har säkert alla sett så den behöver jag inte säga så mycket om.
?, en film om fyra tjejer där en utav dom tar en överdos och filmen går ut på vem som gav henne knarket typ. helt okej lite konstig..
Willow, jätte mysig film om en dvärg som ska lämna tillbaka en bebis till "de goda". äventyrsfilm och grejs men den är bra om man har tråkigt en lördag natt, haha!

förövrigt hade jag min första kör lektion idag! det var jätte kul och det gick faktiskt oväntat bra det var inte alls så svårt som jag trodde. mycket att tänka på dock, jag höll faktiskt på att köra in i ett hus, haha. fast jag klarade mig med typ en meter. så dåligt gick det inte och kjell tyckte att jag var mycket bra! :D
nu blire middag! favoriträtten spagetti och köttfärssås, wiiiie. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha jag läste kööör, asså sån som man sjunger i. fattade ingenting!

2008-02-17 @ 21:05:07
URL: http://snelhezt.blogg.se
Postat av: marresarre

my new best friend hette den med knarkarna :)

2008-02-17 @ 23:36:54
Postat av: natalie

we own the night, den vill jag seee!

2008-02-18 @ 14:12:10
Postat av: nadia.

haha ja jag har börjat sjunga, det hade varit något va? ja se den natt jätte bra! :D

2008-02-18 @ 15:19:35
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: jessica

knarkfilmen va fätt bra ju! jag började titta på willow också men sen slocknade ögonen mot min vilja.. den va fäTT bRa ocskÅ!

2008-02-18 @ 15:27:31
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)