onsdag.

god mårgon sveriget. jag vara sjyk. inte vara rolit. nej men mina kära vänner har väl smittat mig eller iallafall marine efter lördagens soffligande mys. dessutom har jag ont i hela över-kroppen, vad man klagar! men jag har träningsvärk efter styrkan i måndags på gympan. så varje gång jag hostar, nyser eller skrattar drar sig muklerna i magen och det gör ont som fan!
igentligen skulle vi till ågesta idag och fortsätta med våra samarbetsövningar men jag skulle inte kunnat vara med och jag hade inte heller lust att stå i kylan och titta på. vilket var tråk för jag såg faktiskt fram emot att åka dit igen eftersom det var skojs förra gången.
jag ligger alltså bara hemma.. jag vill titta på glasblåsarn barn men jag hittar den inte! jag har letat överallt känns det som men nej den har tagit en promenad. nu skall jag laga lite lunch, eller nått! puss och kram

Kommentarer
Postat av: jonen

goder morgon klockan 10 över 2? vad tror du om svenska folket egentligen.
och åt helvete med alla sjykor och alla depressivigheter. sånt suger ju. vart det inget jobb idag?

2008-02-20 @ 16:54:47
URL: http://drivein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)