måndag.

idag var jag än en gång lämnad! i skolan alltså. det är nog det värsta som finns tror jag, att försöka tränga sig på i ett annat gäng och typ "får jag va med och leka?" fast har man kb's sjukaste tjejer i klassen så har man haha. men det gick ganska så bra de är ju faktiskt snälla allihop.
på gympan hade vi fortfarande vikariesnyggot fast han var inte alls så snäll som förra veckan för vi hade styrka!! och jag är ju typ lika stark som en myra (jag måste nog sätta igång med träning snart) så det var tungt och jobbigt och jag klarade typ ingenting. men det var inte slut där utan jag var med jonathan också(!!) och vi räknade ut att han är 34 cm längre än mig så vi en övning när vi skulla göra en grej var han tvungen att stå på knäna, snacka om förnedring, haha!
efterskolan var jag så rastlös så jag ringde till niki min beste hest och frågade om han vill ta och hälsa på våra gamla lärare men han var i spånga på praktik som EKONOM! snacka om torris. haha fast han sa faktiskt att det var det tråkigaste ever. men den planen gick iallafall i diket. så jag tänkte tjata på kjell istället så vi kunde gå ut och köra biiiiilen men nej han var lat. så nu sitter jag här och har noll att göra fast jag borde ju plugga psykologi eftersom vi har prov i det imorgon, det ska jag nog göra.
för övrigt har jag och natt gjort IQ test och vi var fett best! mitt iq ligger på 112 och det genomsnittliga är runt 100, bra va?
och idag var det ju sånt där trevligt vår väder så jag tog cykeln till skolan men glad mysmusik i lurarna, det var det beste och sånt kommer det bli mycket av framöver. och kanske får man förhoppningsvis sällskap av någon om ett tag?

igår var det kreativa familjen hemma hos mig också! det var skoj, vi tittade på king kong vilket jag hoppas att ingen missade eftersom den är stört bra och målade våra tavlor mor målade sin lilja eller vad det var.. och jag målade min audrey hepburn. den blev faktiskt riktigt bra! kanske ska ladda upp en bild i bloggen någon dag..
nu blire mat! puss och kram

Kommentarer
Postat av: natalie

Men min cykel är ju traasig,jag vill ju cykla det är bäst! Fast så fort pengarna räcker till ska longboard inhandlas. Och vi åker ju inte samma väg heller misstänker jag..

2008-02-18 @ 19:30:59
Postat av: lil-s

ladda upp bild! jag vill se.....

2008-02-18 @ 19:31:02
URL: http://drivein.blogg.se/
Postat av: nadia.

men mongo ni kommer ramla och slå ihjäl er! haha :D

2008-02-18 @ 20:54:48
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: jessica

snyggvikarie? haha tycker du? han har ju gått i bergholm.. jag hade ingen aning om att han bröt på typ polska förrän vi hade honom första gången förra veckan.. han plågade oss med styrka idag också!! (han han mittenbena.. ser bättre ut i mössa)

2008-02-18 @ 22:10:06
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: jessica

han har* mittenbena

2008-02-18 @ 22:10:41
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: marresarre

har han gått på bergholm!? hahaha! minns jag inte

2008-02-19 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(PGlmcmFtZSBzdHlsZT0id2lkdGg6IDMwMHB4OyBoZWlnaHQ6IDI1MHB4OyBib3JkZXI6IDBweDsgbWFyZ2luOiAwcHg7IHBhZGRpbmc6IDBweDsgb3ZlcmZsb3c6aGlkZGVuOyAiIHNyYz0iaHR0cDovL2NyYXZpbmdzLnNlL2FkdmVydC9wanNpZnJhbWUucGhwP2E9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZiPVlqUXpOR00zWXpFd05HUXpaakJqWTJJM01HTmhNekJpWlRRME1qRTBNRGssJmM9SURFeU5ETTRNRFF4T0RrLCZkPVBITmpjbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlQaUIyWVhJZ2RYSnBJRDBnSjJoMGRIQTZMeTlwYlhCelpTNTBjbUZrWldSdmRXSnNaWEl1WTI5dEwybHRjRDkwZVhCbEtHcHpLWEJ2YjJ3b01qVXhOREUyS1dFb01UWTFPVEV5TVNsbGNHa29XV3BSZWs1SFRUTlpla1YzVGtkUmVscHFRbXBaTWtrelRVZE9hRTE2UW1sYVZGRXdUV3BGTUUxRWF5d3BKeUFySUc1bGR5QlRkSEpwYm1jZ0tFMWhkR2d1Y21GdVpHOXRLQ2twTG5OMVluTjBjbWx1WnlBb01pd2dNVEVwT3lCa2IyTjFiV1Z1ZEM1M2NtbDBaU2duUEhOakp5c25jbWx3ZENCMGVYQmxQU0owWlhoMEwycGhkbUZ6WTNKcGNIUWlJSE55WXowaUp5dDFjbWtySnlJZ1kyaGhjbk5sZEQwaVNWTlBMVGc0TlRrdE1TSS1QQzl6WXljckozSnBjSFEtSnlrN0lEd3ZjMk55YVhCMFBnLCwiPjwvaWZyYW1lPg==)