måndag.

god kväll! det känns inte som om jag skrivit ett riktigt inlägg på riktigt länge.. men jag känner inte att jag har lusten längre. vi såg ju hur det gick med min gamla blogg, den dog, dog, dog men så får det inte bli med den här. det är ju faktiskt riktigt mysigt att blogga. men speciellt att få komentarer, det är verkligen grymt trist att inte få det. jag tror att det är därför det har sugit på sistonde.. lite tort med folk som har något att tillägga?

helgen tycker jag iallafall var finnemang som började med att fira käraste sofie som hade fyllt 18. jag spenderade det mesta av kvällen med att spela biljard och fan va kul det var nästan så att man går upp på vinden och plockar ner ett sånt där mini som man hade när man var liten från typ br leksaker. många matcher blev det men det var ingen som var super bra, kanske petter var ganske så duktig men man vann några gånger iallafall! förutom när jag spelade mot sofia och på något jävla vis alltid slog ner den svarta när det inte alls var mycket kvar! annars så dansade jag mycket, vilket är min grej må jag säga. jag tror faktiskt aldrig jag har gått på fest utan att dansa så mycket att fötterna gör ont. kvällens dans var med david och vi kallade den 'hoppa lite'. kvällen slutade iallafall med att jag fick en glasbit i foten och en ledsen krogutkastad lytt rinde och vi drog oss alla hem till cronja som hade startat ett litet kollektiv. det var mys och vi gjorde en massa nattkäk och somnade sedan allihop på massa olika annorlunda ställen.. på morgonen blev det lite brunch med toast, pannkakor och scones! bäste bäste frukosten och sen tittade på vi cast away. åkte hem i pingla kläderna och kände mig sådär snyggt sliten fast äcklig och spenderade lördag kväll i soffan framför melodifestivalen!

den här veckan känns som en sån som bara rusar förbi. jag har inte lust med någonting annat som inte är kul! plugg känns mega tråkigt och ingen tar det på allvar heller för den delen så jag kan lika gärna skita i det och måla klart min tavla. fast jag vet ju faktiskt att plugget är viktigare, innerst inne. jöback tänkte ta med mig ut och fota också men det blev mörkt så det var ingen idé - jebi vi måste fota någon dag tycker jag!
sen är det ju alla stjärtans dag på torsdag, mysmys när man är ledig från skolan också! en kärleks lunch med tjejerna låter mest best bara vi inte rånar oss själva. sedan ska jag och lytt springa på en arbets utbildning och jag hoppas verkligen att jag får det här nu eftersom min coach ringde idag och frågade om jag vill säga upp mig.. det mesta udda jag hört men jag sa ja. jag är trött på att sälja trosor kan man säga! och sedan måste jag ju lämna lite tid åt ludvig så kvällen blir hans.

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: natalie

jag måste ju få säga att jag är den som är den trognaste kommteraren av oss alla! eller hur? :) så om mina kommentarer försvinner har jag dött. typ.

2008-02-12 @ 16:16:18
Postat av: jonen

du nadia, håll käften om kommentarer för du är fan sämst på att kommentera! haha. och det bästa är att du sitter o tänker massa saker om det skrivna, som du dock inte kommenterar om utan istället säger när man pratar med dig. häääääähä :-)

varför ringde coachen till DIG och inte tvärtom undrar jag? och klart du får jobbet, du har det ju redan?

och sen vill jag uttrycka min lycka över den där bästa frukosten någonsin (enda som saknades var nutellan) och sen att cast away hade jag velat se.

*puzz znygging*

2008-02-12 @ 17:56:39
URL: http://drivein.blogg.se/
Postat av: nadia.

ja natt du är absolut min best trogne kamentarare och strax efter det kommer allt lytt om ni inte ligger på samma nivå? och ja jag är sämst på att kommentera jag vet men jag känner mig så jefla trist haha.
jag vet inte varför hon ringde faktiskt menmen.. jag tänkte på de sex provpassen också!
mer sådanna får det bli om helgerna!

2008-02-12 @ 21:51:33
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: Jöback

haha det var lite kul!

2008-02-13 @ 01:31:11
Postat av: jebi

jag är faktiskt också bra på att kommentera! jag lovar att bli den BÄSTA!
och KLART VI SKA FOTA mitt älskade pingeling. på fredag blir det studio!
idag hade jag velat fota sååå.. mkt. imorgon är vi lediga.. herregud. nästa vecka. KOM SOL, KOM!

2008-02-13 @ 22:20:24
URL: http://jeb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)