fredag.

det här kommer att bli ett sånt där långt inlägg som ingen kommer orka läsa men jag har så mycket att berätta utav de dagarna jag har missat här i bloggen. jag vet iallafall en person som uppskattar det så du får iallafall enjoy!

onsdags var iallafall bäste! årets första vår tecken hittade louice, en liten grön(?) blomma. vädret var iallafall super duper så lytt drog med mig till södermalm efter school där vi mötte upp TQ. det köptes kaffe och bulla och vi satte oss i nytan och mös i solen, det var prima ballerina. där satt vi till solen svek oss och gömde sig bakom ett hus. vi gick till skrapan och kollade lite i den där t-shirt affären som har sjukt snygga tröjor men ovärt dyra.. så vi knallade ner till monki istället och såg till vår lycka "alla reavaror 20kr" jag fick alltså tre plagg för 60 kr, vilket kap!

på kvällen tog jag med mig min pojk på bio, "i'm not there" blev det och jag rekommenderar den verkligen. mycket bra film även fast man blev lite lost ibland, haha.

alla hjärtans dag!
sen blev det alla hjärtans dag och vi skulle äta kärleks lunch hos lytt, jag, några av tjejerna och tq! så vi köpte med oss en massa påväg till lytt och gjorde pannkakor och våfflor när vi kom fram till cronjas beste brända kärleksskiva, goda tiders! efter maten blev det sällskapsspel vilket äger by the way. om du inte har "med andra ord" köp det för det är verkligen super skojs! och så fick jag en låda med klubbor av lytt och tq i <3-present! gölligöll.



på kvälla tog jag mig hem till min pojk där vi bojkotta dagen och åt pizza! och jag tycker ju faktiskt inte ens om alla hjärtans egentligen men i år hade jag beste presenten i tanke så jag var tvungen att för första gången i mitt liv fira det lite.. och jag vet att man inte ska "köpa ett par skor till den man älskar för då går denne ifrån en" men som sagt sånt där trams tror jag ju inte på. så iår fick jag vara världens bästa, alltid kreativa flickvän och köpa ett par shoes of love.



idag hade jebi bokat studion och idag blev jag objektet! kul var det för det var annorlunda, hon ville ha det galet och avslappnat så jag behövde bara var mig och hoppa runt lite men pose:a behövde jag så klart också göra ibland. have a look:



men det var ju faktiskt några kb:are som hade studion och som alltid gick det över styr till slut! (observera att både jag och marine står ner på första bilden)



haha ett mycket trevligt bild inlägg typ! men nu tycker jag att våren kan komma också, tillsammans med det trevliga.
ha världens bäste kväll! puss och kram

Kommentarer
Postat av: cronja

gud vilket härligt inlägg :D fnezz

2008-02-16 @ 09:55:33
Postat av: jebi

hoho så fint du har kirrat med mina bilder. jag är så besviken på ljuset men jag ska kirra detta på photoshop! PALLA LIKSOM WEEIII

2008-02-16 @ 17:56:19
URL: http://jeb.blogg.se
Postat av: Emmeli

HAHAHAHHA, va roooooliga bilder därpå slutet, dem på dig o marine o den du är ensam på..ja dör :D va roooligt! :D:D:D

2008-02-24 @ 14:28:26
URL: http://emlawalsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)