en lite sexigare amanda jensen

veckan har gått snabbit fast den har varit full av magont, hjärtan har fått en smäll, sjuk-virus har slagit till och indviduella val har gjorts. indviduella valen var ett jävla skit göra! en fullhand om vad man har möjlighet att blir i "framtiden" så det var bara en massa ångest och jag kontrollerade mina val ett flertal gånger innan marine slet det ur handen på mig och stoppde det i brevlådan, little evil blod machine. men det blev iallafall dessa

1a hand - ungtföretagende block a & matte c block b
2a hand - psykologi b samt. filmkunskap block a & etik och livsfrågor block b
3e hand - samhälle c block a & naturkunskap b block b

mitt lilla virus som jag själv trodde hade gått över slog till fredag natt när vi satt hemma hos jebi och pratade om gamla kärlekar, vänner m.m så började min röst försvinna, inget ovanligt tänkte jag eftersom min röst brukar försvinna när jag blir trött om kvällarna. men när jag vaknade nästa morgon var den helt borta, HELT! först trodde jag att det var morgon halsen som talade men det höll i sig. och det var inte den där sexigt hesa heller som de flesta tycker om utan det var nästan omöjligt att prata. dels lät det som om jag viskade hela tiden men jag var också tvngen att upprepa allt jag sa, lite irriterande var det eftersom jag hatar ordet "va?". men nu är det söndag och lite sexig är den nu men inte så sexig för att kunna gå till jobbet.

förövrigt har helgen varit supermys! fredag spenderades då hos jeb och det var en sån där toppmys kväll med massa tjejsnack, film och skojs. lördagmorgon åkte jag, lytt, jeb och cronja in till string och åt frukostbufé som var supergod! massa godsaker att välja mellan. det måste göras om i veckan! efter det ringde vi till viktor som fyllde 20 stora och sjöng och jag och mina vackra stämma sjöng så gott den kunde.
vi gick in i skrapan och jag köpte en superfin svart body för ett ovärtpris på monki. och sen åkte vi hem till jeb och tittade på film. där blev det middag och mys och med tiden ramlade det in fler och fler kb medlemar. bestaste vänner i hele världen.  




det här lovet har jag inga förväntingar på heller.. det blir mest jobb och plugg som man ligger efter i. det roligaste med lovet blir jebis 18-års dag och neste helg antagligen. något som suger balle är att min man är i åre och min fru i sälen, hela lovet! jag hade också tänkt att försöka träffa så mycket saknade människor som möjligt bla. mei-ling, niki och emmeli. men vi ska allt göra det besta med alla dagar, massa bufeer, mys och tjejsnack!

min - orginal

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emmeli

ja, jag saknar dig. vi måste ses

2008-02-24 @ 14:25:42
URL: http://emlawalsson.blogg.se
Postat av: Anonym

jag fattar inte hur du har gjort tavlan men den är skitsnygg!
å så tycker jag bilden på mig och jessica är mest vacker! ;)

2008-02-24 @ 15:43:38
Postat av: n

och alltt det där missade jag, jävla bajskorvar.

2008-02-24 @ 16:50:09
Postat av: Peter

Jäj va fin tavla, du lär ju göra en till mig oxå:D

du får sesong 4;)

2008-02-25 @ 05:12:24
Postat av: nadia.

its a deal!

2008-02-28 @ 11:30:55
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se
Postat av: lydia

men du klarade dig ju utan frugan turligt nog, imorgon ses vi :-D

2008-03-02 @ 12:06:16
URL: http://drivein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)