dagen efter.

hallå där ute!
gårdagen var typ lika mycket party som bilden i gårdagens inlägg. tjejerna och grabbarna funkade jätte bra ihop och jag fick flera gånger höra att jag har mycket bra tjej kompisar :) you make me proud, jag tror vi vinner mycket på att vi är så lekfulla, haha. vi blev nog alla lite runda under fötterna när vi spelade 21:an men jag klagar inte, inte förens en man fick för sig att spy utanför toalettdörren. inget smart drag mister krister speciellt inte när cronjas och jebis jackor blev stackars små offer. hela stämningen drogs iallafall ner och jag satt i ett hörn och vågade inte titta eller andas med näsan, känslig som man är för spyor. de flesta drog iallfall hem efter spymasakern men vi dansade ännu mer in i natten.

nu sitter jag hemma hos min man och lyssnar på rich price och gör ingenting. vi tittade på the prestige tidigare och ni som inte sett den, det är bara att ladda ner för den var mycket bra! nu ska vi iallafall måla lite tror jag så fort ludde lagt ifrån sig sudoku boken fast igentligen måste jag väl hem och göra mig iordning för kvällens bravader.
mycket firande ikväll blir det iallafall, 18-års dag, löneförhöjning och anton som är hemma från lumpen efter en vecka! det ska bli kul och träffa killarna för det gör man ju faktiskt inte så ofta även fast vi typ har roligast tillsammans? makes no sense..
men ni får ha det bäste i kväll alla hestar. puss och kram


Kommentarer
Postat av: Peter Jöback

Ouf! vem har pressenterat Rich Price för dig:P?

2008-02-03 @ 03:31:23
Postat av: jon

inte åååååååkej att ni dissar för film. men saknade er
mina bullar!

2008-02-03 @ 14:25:45
Postat av: nadia.

jag vette fan alltså tror det var magnus carlsson?

2008-02-03 @ 16:44:36
URL: http://kastmedlitennadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)