paus.

jag känner för en liten paus efter dagens studerande. jag har ingen kraft i huvudet kvar efter att ha matat in massa info om oidipus och jag fruktar allt det jag har kvar. jag tänkte att jag skulle skriva upp alla läxor och prov nu under en vecka på post-it lappar och sätta upp de på vägen och jag kom upp till 7 lappar = en läxa per dag. idag har jag klarat av två efter att ha bestämt mig för att 'helvete det är så mycket, jag kan inte!! buhuuuuuuuu' så bestämde jag mig för att jo det kan jag visst HAHA och se så bra det gick.
nu sitter jag här i min säng bredvid mina sötaste kattungar och tittar på sex and the city och carrie vill få tillbaka aidan och jag hoppas hon lyckas wohooo! okej jag vet faktiskt vad som händer men man kan ju alltid lossas(stavning? haha)
jag tänker också på dagens lek med russin som jag och louice hade. det var faktiskt en mycket otrevlig syn! och jag funderar lite på den där videon du berättade om. jag vill verkligen inte se den men jag får fan inte ur den ur huvet. så jag har typ redan sett den. usch dirty. (aidan säger:  YOU BROKE MY HEART!!! gud det är så bra. sen fick hon honom. jävla vacker moment det där när han springer upp i trappen!!)

nej god natt för fan. ser fram emot helgen fast ändå inte för jag vill inte jobba!!!!!!
PUSS OCH KNULL MINA HJÄRTEGULL!


Kommentarer
Postat av: Natalie

haha beste sex and the city avsnittet där va och beste bloggish. fortsätt fortsätt fortsätt.

2007-12-06 @ 16:22:30
URL: http://hejanatalie.blogg.se
Postat av: jon

hahah, låtsas!

2008-01-12 @ 00:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
show_cravings_ad(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)